Možná ani ne tolik OT: "scannery" na letišti

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Květen 5 05:35:21 CEST 2018

Zdravím,
  s tím bych asi souhlasil. Ale pokud je signál detekčního vysílače příliš
silný, je pravděpodobné, že jemnou citlivou elektroniku při tom měření
zhroutí. Onehdy jsem letěl a měl jsem v kufru kalkulačku SHARP (takovou
tu napájenou 2ma LR2032, co v plné palbě žere tak 4mA a v klidu pár uA).
Po příletu jsem ji nalezl zapnutou (má jen SW vypínač), zavařenou (procesor
běžel kdesi ve věčné smyčce, nereagovala a vyžadovala reset), s téměř
vybitými bateriemi a tak poškozeným obsahem paměti, že po resetu udělala
coldstart - tj. na vše raději zapomněla. Nicméně k trvalému poškození
nedošlo. Právě jsem si říkal, že ten jejich rentgen je nějaký silný, když
toto způsobil... Ale tehdy mne nevyvolali, žádné podezření to nezpůsobilo.
  Zdraví Pavel