Re: Možná ani ne tolik OT: "scannery" na letišti

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Květen 4 17:39:58 CEST 2018

Tohle mě nenapadlo, pořád jsem přemýšlel o něčem chemickém nebo
mechanickém. Ale vozím věci o kterých jsem přesvědčený, že vypadají
víc jako bomba, třeba zmíněná hlava od dýchacího přístroje, jednou za
vteřinu se v ní probudí procesor a blikne modrou ledkou (doopravdy
:-)) a když ji na vyžádání zapnu, tak v ní začne něco cvakat a na
displayi naskočí pětiminutový countdown. A ještě mi kvůli tomu stěry
na výbušniny nedělali, i když předvést si ji nechají vždy :-)

Aleš Procháska