Re: Možná ani ne tolik OT: "scannery" na letišti

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Květen 4 18:10:24 CEST 2018

Zdravim,

ted mne napada:
vidim primo pred ocima fotku nejakeho zarizeni z takoveho 'rtg' (neco jako pruhled notasem), kde jsou cervenou plochou oznaceny zive casti.
uz opravdu nepamatuji, jesli jsem to videl nazivo, nebo mi tu fotku nekdo ukazoval, nebo to bylo v nejakem dokumentarnim filmu ,,,
ani netusim, jestli ta detekce probihala na zaklade tekouciho proudu, nebo na zaklade kmitu krystalu.

kazdopadne klobouk dolu pred citlivosti tech zarizeni.
na druhou stranu, kdyz si clovek uvedomi, co se pouziva treba pro astronomii, jak citlive pristroje tahaji sondy po certadablech po slunecni soustave, je s podivem, ze to nedetekuji rovnou nejakych 10km od letiste :)

  Sam