Re: Možná ani ne tolik OT: "scannery" na letišti

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Květen 4 17:02:28 CEST 2018

Tedy to by mě zajímalo jak to detekují. RTC dnes mají odběr několik
desítek nA, mám problém něco naměřit i když k tomu přímo připojím měřák.
Nějak si neumím představit jak z tohohle vytáhnou na několik centimetrů
signál, který se neztratí v šumu.

Mrazík