Re: Možná ani ne tolik OT: "scannery" na letišti

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Květen 4 14:55:14 CEST 2018

Zdravim,

jo, maji tam zrejme nejakou detekci 'tikajicich hodin' (tedy neco jako trvale bezici elektroniku).
jednou jsme takto s kolegyni dostali upominkovy predmet ze skoleni: takove funny stolni hodinky (prapodivny tvar). strcili jsme to do baglu, aniz jsme nad tim nejak premysleli.
az na to, ze ji to ta tam detekovali a normalne vyhlasili, at se stavi tam a tam ... tam clovek v uniforme ukazal presne misto a pozadoval, at to vytahne.
bylo zvlastni, ze mne to nenasli (nebo cekali s identifikaci prvniho kusu?)

ale mozna to mela spolu s nejakou kozmetikou (gel na vlasy?), tak to mohlo detekovat jako podezrelou kombinaci casovace a gelu.
obcas se mi povedlo nevypnout nejakou elektroniku a obycejne v baglu mam hafo kabelu a kde co, ale nic podobneho se mi zatim nestalo.
v prirucnim zavazadle notas (tedy vyndany zvast na pas) v pohode, akorat v amstru rusky zenit a jeho objektivy jednou vzbudili zajem (tair 300 je pekne tezky a velky kus hardware).

  Sam