RE: Pomoc s mobilní bankou od KB prosím
jpolivka
jpolivka na volny.cz
Pátek Květen 4 12:38:48 CEST 2018
Diky ale ne.
Chyba byla na strane banky.
Hezky den,
Jindra Polivka
Odesláno ze Samsung Mobile
-------- Původní zpráva --------
Od: Libor Sindelar <liborsindelar na gmail.com>
Datum:03. 05. 2018 7:54 PM (GMT+01:00)
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: RE: Pomoc s mobilní bankou od KB prosím
A nemohla by byt aplikace zablokovana po 3? neuspesnych prihlasenich. Pak by to meli byt schopni na pobocce odblokovat. Ale netusim jak se tvari zablokovane IB.
Libor
From: jpolivka
Sent: 5/3/2018 18:18
To: HW-news
Subject: RE: Pomoc s mobilní bankou od KB prosím
Odinstovat nejde. Nechapu, kdyz to instalator vidi, ze mi nenabidne odinstalaci. Evidentne je to podelane u KB. Dnes mi priznali do telefonu, ze je chyba u nich a za par minut pry bude opravena. To mi rikala divcina co asi zveda telefony a ma napsano co ma rikat. Je tu nekdo komu to funguje ? Mozna uz ted ano, ale ja jsem to potreboval v poledne a jsem tam kde jsem. Kdyby na svoje stranky dali ze maji problem tak ok ale psat mi ze chyba je v mem pripojeni, to je hnus nehodny banky roku. Ted si nejsem jisty zda toho posledniho.
Jindra Polivka
Odesláno ze Samsung Mobile
-------- Původní zpráva --------
Od: Tomáš Koželuh
Datum:03. 05. 2018 5:55 PM (GMT+01:00)
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: Pomoc s mobilní bankou od KB prosím
Play by měl stav aplikace vidět a tam by mělo být, že je nainstalovaná. Takže odinstalovat a pak znovu nainstalovat. Pokud to Play nevidí, tak teoreticky ve správě aplikací. A pokud není ani tam, tak se v tom mobilu něco hodně potentovalo, pravděpodobně díky chybě v aplikaci. Nevím, jestli to pak půjde nějak vyřešit bez resetu. Nebo počkat na novou verzi, ta by se mohla nainstalovat přes starou/neexistující verzi.
> -----Original Message-----
> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of J. Polívka
> Sent: Thursday, May 03, 2018 5:24 PM
> To: HW-news
> Subject: Pomoc s mobilní bankou od KB prosím
>
> Zdravím přátelé,
> potřebuji pomoci, tedy pokud s tím máte někdo zkušenosti.
>
> Mám účet u Komerční Banky a používám i mobilní bankovnictví.
> Před pár dny, týdny, mi přišlo upozornění, že jej mám aktualizovat jinak
> přestane někdy od konce dubna, či začátkem května fungovat.
> V dobré víře jsem to udělal a snad dobře.
> Dnes mi ale IB přestalo fungovat s tím, že se nemůže spojit se serverem
> a že si mám překontrolovat připojení.
> To jsem udělal a vše OK. Na stránkách KB v kolonce vpravo - Důležité
> informace nic.
> Tak si říkám asi chyba aplikace, nebo té mojí aktualizace.
> Nakonec to dopadlo tak, že na mobilu aplikaci nevidím, ikona není a když
> chci přes net aplikacci znovu nainstalovat tak mi napíše, že už ji tam
> mám a už se se mnou nebaví.
> Je z toho prosím nějaká cesta ven ?
> Dovolal jsem se na podporu KB a tam přiznali, že chyba je na jejich
> straně ale to asi není o tom, že mi zmizela aplikace.
> Slečna mne přesvědčovala, že mám jen ikonu na jiném místě.
> Nechci to místo kde dle mého názoru je ani specifikovat.
> Jindra Polívka
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20180504/862bd66a/attachment.html>
Další informace o konferenci Hw-list