<html><head><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"></head><body ><div>Diky ale ne. </div><div>Chyba byla na strane banky. </div><div>Hezky den, </div><div>Jindra Polivka </div><div><br></div><div><br></div><div><div style="font-size:9px;color:#575757">Odesláno ze Samsung Mobile</div></div><br><br>-------- Původní zpráva --------<br>Od: Libor Sindelar <liborsindelar@gmail.com> <br>Datum:03. 05. 2018 7:54 PM (GMT+01:00) <br>Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz> <br>Předmět: RE: Pomoc s mobilní bankou od KB prosím <br><br><div><div style="font-family: Calibri,sans-serif; font-size: 11pt;">A nemohla by byt aplikace zablokovana po 3? neuspesnych prihlasenich. Pak by to meli byt schopni na pobocce odblokovat. Ale netusim jak se tvari zablokovane IB.<br><br>Libor</div></div><div dir="ltr"><hr><span style="font-family: Calibri,sans-serif; font-size: 11pt; font-weight: bold;">From: </span><span style="font-family: Calibri,sans-serif; font-size: 11pt;"><a href="mailto:jpolivka@volny.cz">jpolivka</a></span><br><span style="font-family: Calibri,sans-serif; font-size: 11pt; font-weight: bold;">Sent: </span><span style="font-family: Calibri,sans-serif; font-size: 11pt;">5/3/2018 18:18</span><br><span style="font-family: Calibri,sans-serif; font-size: 11pt; font-weight: bold;">To: </span><span style="font-family: Calibri,sans-serif; font-size: 11pt;"><a href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</a></span><br><span style="font-family: Calibri,sans-serif; font-size: 11pt; font-weight: bold;">Subject: </span><span style="font-family: Calibri,sans-serif; font-size: 11pt;">RE: Pomoc s mobilní bankou od KB prosím</span><br><br></div><div>Odinstovat nejde. Nechapu, kdyz to instalator vidi, ze mi nenabidne odinstalaci. Evidentne je to podelane u KB. Dnes mi priznali do telefonu, ze je chyba u nich a za par minut pry bude opravena. To mi rikala divcina co asi zveda telefony a ma napsano co ma rikat. Je tu nekdo komu to funguje ? Mozna uz ted ano, ale ja jsem to potreboval v poledne a jsem tam kde jsem. Kdyby na svoje stranky dali ze maji problem tak ok ale psat mi ze chyba je v mem pripojeni, to je hnus nehodny banky roku. Ted si nejsem jisty zda toho posledniho. </div><div>Jindra Polivka </div><div><br></div><div><br></div><div><br></div><div><div style="color: rgb(87, 87, 87); font-size: 9px;">Odesláno ze Samsung Mobile</div></div><br><br>-------- Původní zpráva --------<br>Od: Tomáš Koželuh <mr.death@ipq.cz> <br>Datum:03. 05. 2018 5:55 PM (GMT+01:00) <br>Komu: 'HW-news' <hw-list@list.hw.cz> <br>Předmět: RE: Pomoc s mobilní bankou od KB prosím <br><br>Play by měl stav aplikace vidět a tam by mělo být, že je nainstalovaná. Takže odinstalovat a pak znovu nainstalovat. Pokud to Play nevidí, tak teoreticky ve správě aplikací. A pokud není ani tam, tak se v tom mobilu něco hodně potentovalo, pravděpodobně díky chybě v aplikaci. Nevím, jestli to pak půjde nějak vyřešit bez resetu. Nebo počkat na novou verzi, ta by se mohla nainstalovat přes starou/neexistující verzi.<br><br>> -----Original Message-----<br>> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of J. Polívka<br>> Sent: Thursday, May 03, 2018 5:24 PM<br>> To: HW-news<br>> Subject: Pomoc s mobilní bankou od KB prosím<br>> <br>> Zdravím přátelé,<br>> potřebuji pomoci, tedy pokud s tím máte někdo zkušenosti.<br>> <br>> Mám účet u Komerční Banky a používám i mobilní bankovnictví.<br>> Před pár dny, týdny, mi přišlo upozornění, že jej mám aktualizovat jinak<br>> přestane někdy od konce dubna, či začátkem května fungovat.<br>> V dobré víře jsem to udělal a snad dobře.<br>> Dnes mi ale IB přestalo fungovat s tím, že se nemůže spojit se serverem<br>> a že si mám překontrolovat připojení.<br>> To jsem udělal a vše OK. Na stránkách KB v kolonce vpravo - Důležité<br>> informace nic.<br>> Tak si říkám asi chyba aplikace, nebo té mojí aktualizace.<br>> Nakonec to dopadlo tak, že na mobilu aplikaci nevidím, ikona není a když<br>> chci přes net aplikacci znovu nainstalovat tak mi napíše, že už ji tam<br>> mám a už se se mnou nebaví.<br>> Je z toho prosím nějaká cesta ven ?<br>> Dovolal jsem se na podporu KB a tam přiznali, že chyba je na jejich<br>> straně ale to asi není o tom, že mi zmizela aplikace.<br>> Slečna mne přesvědčovala, že mám jen ikonu na jiném místě.<br>> Nechci to místo kde dle mého názoru je ani specifikovat.<br>> Jindra Polívka<br>> <br>> <br>> _______________________________________________<br>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz<br>> Hw-list@list.hw.cz<br>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br><br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br></hw-list@list.hw.cz></mr.death@ipq.cz></body>