Re: sběrnice se sdíleným médiem

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Čtvrtek Květen 3 14:15:28 CEST 2018

Tak z vasich poslednich popisu vyplyva ze ovladace jsou vlastne mastry a
adresy mate prideleny z vyroby . Tak tam preci staci jen hlidat aktivitu na
lince a pokud neni tak dany ovladac posle prikaz ci dotaz na danou adresu a
pocka a odpoved.
Na to se prece da pouzit spousty ruznych protokolu jeste lepe si ho vsak
napsat sam. Pokud je ovladane zarizeni bez adresy tak vlastne chcete "dhcp"
u zarizeni a tam se bez mastru asi neobejdete.