Re: sběrnice se sdíleným médiem

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Květen 3 12:19:28 CEST 2018

Na RS485 v režimu mutlimaster se obvykle používá předávání oprávnění
(token ring), což je bezkolizní. Zase to komplikuje start sítě příp.
přidání zařízení do systému, nicméně dá se to udržet funkční. Pro nějaké
kolejiště to nestojí za tu práci, použil bych centrální autoritu a
metodu dotazování, to je nejjednodušší a tady asi porucha centrální
řídící jednotky nezpůsobí žádnou velkou tragédii.

Mrazík