[OT] Poptavka: cyklo rafky 12"

Úterý Květen 1 16:57:21 CEST 2018

Kolo se šlapkama mám, ale o to nejde. Prostě bych to radši opravil,
než vyhodil. Moje děti už na kole umí a tohle odrážedlo jim hodně
pomohlo. Je to dobré na to, že když se odrazí, jede a učí se udržovat
rovnováhu a když by padalo, tak si prostě šlápne na zem. (To na kole
se šlapkama tak dobře nejde.) Ale brácha má teď ročního prcka a za
chvíli by pro to měl využití.

Starší dcera dlouho na kole neuměla, navíc je hrozně paličatá, takže
se nedá do ničeho nutit a když jí to nešlo, tak prostě jezdit
nechtěla, ani to zkoušet. Pak jsem pořídil to odrážecí kolo a i když
už na něj byla skoro velká, naučila se tu rovnováhu a přesednout na
kolo už nebylo tak těžké. A pak ta mladší podobně, naštěstí se to
odrážedlo rozbilo, když už ho nepotřebovala.

P.K.