OT Zanety slach predlokti

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Březen 30 17:20:32 CEST 2018

Ne urcite ne. Naopak doporucuje se to spis nez ji mit zvedlou.

Ja jsem pricinu bolesti jasne identifikoval. Slachy a svaly ovladajici
prsty jsou na spodni strane predlokti, kde problem nemam. Problem mam s
pritahovacem ruky, tedy to co zveda vlastni dlan vzhuru - kdyz si
polozite predlokti s rukou na stul a zvednete dlan tak nahmatate na
vrchni strane predlkti slachu a sval jdouci prostredkem predlokti smerem
k lokti.

Jednoznacne je to tim, ze nepisu spravne tedy s prsty polozenymi na
klavesnici a ruka neustale mirne kmita nahoru a dolu a je neustale
aktivovan tenhle sval.

RV