OT Zanety slach predlokti

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Březen 28 14:10:38 CEST 2018

Podobné problémy jsem měl jednu dobu taky. Ale spíš zápěstí, než předloktí.
Pomohl Powerball. Po asi týdnu to zcela přešlo.

Když hodně klikám, třeba při návrhu DPS, tak se bolesti vrátí, ale stačí
párkrát zatočit Powerballem a je zas pokoj tak na týden (pokud je celý
klikací), pak zas stačí jednou zatočit.

Třeba mě elektroléčba nepomohla s krční páteří, spíš se to zhoršilo. Pomohl
Acylpyrin a hlavně odsunout polštář ode zdi, zjistil jsem totiž, že se ve
spaní tlačím hlavou na zeď, až to odsouvá postel:-)

Že výrobci přístrojů tají parametry, které vedou k reálným výsledkům, mě
nepřekvapuje, musel to být docela drahý výzkum, tak chtějí aby se jim to
vrátilo a pak i vydělalo.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jaroslav Lukesh (seznam IMAP)
Dokud jsem psával na velké klávesnici, tak jsem míval trochu problémy s
karpálním tunelem - necitlivost dvou prstů. Od té doby co píšu jenom na
noťasovi je to OK. Myš používám ten čudlík mezi GHB, kdo ho nemá, neví o co
přichází, ale chce to cvik (2 měsíce to sere).

Teplo, sluníčko(blbé v mrazu), k doktorovi pro diclofenac

Jinak existují určité kmitočty a průběhy el. proudu nebo mag. pole,
urychlující hojení, mě se je vymámit nepodařilo. Mají to na mašinkách v
rehabilitačních střediscích a fakt s tím jde udělat hodně věcí, třeba
stimulovat nedostatečně vyvinutý kloub u dětí a stačí k tomu 8 sezení a je
to viděti i na rentgenu. Už tak po 6. sezení si změny povšimnete i vy.

Řekl bych, že se nám hodně věcí tutlá, aby jsme si je nemohli ukuchtit sami.