Re: Jak fungují MOS spínače coby převodníky úrovní?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 29 17:24:53 CEST 2018

Odpovídám se zpožděním, nebyl jsem na internetu.

Kauza je jednoduchá. Vznesl jsem dotaz, v konferenci nikdo nereagoval,
ale ozval se read-only člen. Nasměroval mě, ale s tím, že osvětu dělá pro
mě, ne pro konferenci. No a já jeho názor samozřejmě musím ctít, stejně
jako bych ho ctil od kohokoli jiného, kdo pro mě něco udělá.

Takže jediné co jsem mohl udělat je omluvit se v konferenci.

PL