Re: Jak fungují MOS spínače coby převodníky úrovní?

Čtvrtek Březen 29 12:19:31 CEST 2018

Upřímně se přiznám, že tomu nerozumím. Rozumněl bych, kdyby to byly tajné nebo
placené dokumenty (a to byste tu radši dotyčnému ani neměl veřejně děkovat za radu).

Ale když jste psal, že to jsou Application Notes, tak jsem implicitně myslel, že to
tajné ani placené není a pak nechápu, proč se to tu nesmíme dozvědět. To mi k duchu
téhle konference nesedí.

Přestože to naprosto nepotřebuju, tak mi téma jako takové přišlo zajímavé a byl bych
si o tom i něco přečetl. Už mě to nezajímá.

D.O.