OT Zanety slach predlokti

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Březen 28 18:05:18 CEST 2018

Ahoj,

bezpečně funguje wowpen eco, ale spíš jako prevence než na řešení důsledků.
https://www.google.cz/search?q=wowpen+eco&tbm=isch

Pokud by jsi narazil na nějakej zdroj kde se dá koupit, dej vědět, můj
už něco pamatuje.

Jo a také "teplá" podložka na stůl. To teplá neznamená že by musela
přímo hřát, ale stačí když neodvádí teplo - papírové kalendáře, ručník,
nebo tak něco.