OT Zanety slach predlokti

Středa Březen 28 15:03:25 CEST 2018

V bývalé práci jsem měl kolegu, který měl zánět šlach. Od myši. Taky
mu dali sádru, když zjistil, že se s tím nedá pracovat, tak si ji
rozstřihnul a zahodil.

Doporučil jsem mu ergonomickou myš, jako používám sám - wowpen joy.
Trochu mu to pomohlo, protože pak tu ruku zatěžoval jinak než s
původní myší. Ale myslím, že nosil ortézu celou dobu, co jsem tam
pracoval (asi rok). Od té doby jsem ho neviděl.

P.K.