Re: výboj v nízkém tlaku plynů

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Březen 25 13:13:47 CEST 2018

Nakonec jsem vykuchal nějaké bipolární NPN z primáru  PC zdroje. (H21e
dle katalogu při Ic=8A je cca 5-8. To je fakt pecka :-)). Zapojil jsem
je jako darlington a zdá se, že dobré.

Generovaná energie na cívce je trochu menší - obrazec je trochu bledší,
ale zdá se, že to tranzistory snáší srdnatě. A ani se prakticky nehřejí.
(FET byl při provozu úplně studený, tyhle jsou teplé).

Fet odcházel při vypnutí. Klidně to mohlo hodinu sršet, ale jak jsem to
vypnul, tak se odporoučel.

Petr