Re: Výroba DPS u allpcb.com.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Březen 23 22:41:55 CET 2018

Omlouvám se za amatérské dotazy, ale nikdy jsem v Číně tišťáky neobjednával.

Chápu to správně, že kdy už to mají za "standardní" cenu (např.
100x100mm, 10ks za 29 USD), tak už nedělají problémy když je na desce
víc nezávislých motivů?
Dřív jsem často četl, že s tím byly problémy, a to u různých výrobců
různé (někteří prý akceptovali i rozfrézování když to zůstalo pohromadě
aspoň na můstcích, někteří to odmítali i když to byly jen nezávislé
motivy bez rozfrézování).

A pokud tihle umí i rozfrézování - jak jim to prosím zadáváte? To je
jako samostatný Gerber, kde tloušťka čáry určuje průměr frézy, a fréza
jede po ose této čáry?
A jak se pak případně zadává V-drážkování?

A ještě dotaz: jak to prochází přes celnici? Máte prosím někdo
praktickou zkušenost s menším množstvím, tedy s reálnou cenou kolem těch
29 USD?

Pokud někdo odpoví, tak předem díky.
PL