Re: Výroba DPS u allpcb.com.

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Pátek Březen 23 20:32:42 CET 2018

Maju trochu problem so specialitami - vysvetlit im ze chcete vyrobit predny
panel kde nie su spoje ale iba maska da dost prace, ze med je bez masky ale
strana bez medi je z maskou tak to nedavaju. Najnovsie mi ignorovali drahu
pre frezu ktora zasahovala do obrysu DPS (naschval, aby som mal vnutorne
rohy bez radiusu) a spravili len obrys dosky. Samozrejme v kazdom vnutornom
rohu radius, ktory teraz treba rucne odpilnickovat.
Ale samotne dosky pekne.