Re: RS232 kabel metráž doporučení

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Březen 23 07:27:47 CET 2018

Na 12 m a 9600 Bd bude fungovat úplně všechno, třeba i síťová trojlinka.
Jediným problémem může být rozdílný potenciál zemí u PC a těch zařízení,
pokud mají vlastní síťové napájecí zdroje a je to soustava PEN, t.j.
společný nulový a ochranný vodič.  Než to propojíte, podívejte se nejlépe
osciloskopem, co se
mezi těmi zeměmi děje. Pokud to bude problém, řešením je propojení nějakým
silným vodičem, jednou jsem toto řešil propojením zemí  přes
ústřední topení.  Samozřejmě lepší by bylo optické oddělení.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW