Re: RS232 kabel metráž doporučení

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Čtvrtek Březen 22 22:52:52 CET 2018

Ve většině případů bude délka kolem 12 m.  Jedná se o připojení starších
cca 15 přístrojů, kde je jen RS232. Protože se jedná o nekritickou
aplikaci, je požadavek to vyzkoušet tak nějak nejjednodušeji (a
nejrychleji) a teprve kdyby se to ukázalo jako nevhodné (velká chybovost
dat), tak by se řešilo nějaké opatření. Trochu takový rapid
prototyping.  Ale samozřejmě by se všichni přáli, aby to uspokojivě
fungovalo na první pokus.

Martin M