Re: RS232 kabel metráž doporučení

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Březen 22 22:01:02 CET 2018

V priemyselnom prostredi, v zlaboch, kde sa neda vylucit subeh so silovymi
kablami a predpokladanej dlzke 25m by som ja  osobne v prvom rade vylucil
RS232...

Prevodniky na RS422/485, teda diferencialne urovne a k tomu potom napr. TP
kabel.
Alebo prebodniky na ETH a standardna LAN kabelaz.
Slebo skusit pozriet, ci do zariadeni nie su kupitelne 422/485/LAN karty.

Dodo

Dňa št 22. 3. 2018, 21:51 M. Marusak <m.marusak na volny.cz> napísal(a):