OT: Re: klimatizace

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Březen 21 20:18:48 CET 2018

ja bych porovnal, ze ja jsem s mojim starym dieselem vw, z roku 1999, se stejnou nebo lepsi spotrebou  a vykonem nez dnesni a stejnym komfortem mimo usb blbosti
spoteboval jen jedno auto za 20let. kolik eko lepsich euro  aut se muselo vyrobit a spotrebovat v jinem pripade ?
ta "eko" stopa se asi nemusi pocitat ..
najezd mam cca 40kkm rocne a kupoval jsem ho opet jako ojetinu za 100kkc ve 180kkm(buh vi :-), tad mam cca 600kkm.
tomik.
p.s. v praci jezdim normalne korporatni flotilou, takze muzu porovnat v cem je rozdil v aute 1999 a 2018..

Auto s Euro VI neni 'ekologicke'. Zadne auto neni, vsechny znecistuji (i elektromobily, jen jinde).

J.