OT: Re: klimatizace

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Březen 21 14:04:25 CET 2018

Ja bych se zastavil u toho, zda je ekologicnost vedlejsi nebo neni.
Podle me nikoli. A ruznych eko-narizeni bylo za poslednich X let prece
mnoho - nemuzete pouzivat DDT, PCB, oloveny trubky na vodu apod. Z
tohoto duvodu je preci v poradku pouziti takovychto spinavosti omezovat.

A protoze se pravdepodobne ani na tomto neshodneme (coz opravdu
nechapu), nemuzeme se pak dal shodnout ani na tech anti-eu naladach
apod. Dokud to proste bude brane jako 'nikym nechtene zbytecne vymysly
panu z bruselu, ktere nemuzeme ovlivnit', pak neni divu, ze slysim ony
bajky.

PS: Mam diesel s EURO 6.
PPS: Soused topi morenym/lakovanym drevem v samodomo svarovanym kotli.
To by asi i ty petky s pilinama byly vic eko.

J.