OT: Re: klimatizace

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Březen 21 13:49:11 CET 2018


Když si v dobré víře koupím vozidlo, homologované a schválené pro 
silniční provoz (samozřejmě s tím, že plní emisní limity), asi tak úplně 
nečekám, že ho nebudu moci používat jen proto, že se někdo blbě vyspal a 
jeho používání mi obratem ruky zakáže.

Jestli to je nebo není ekologické je zcela vedlejší - naprosto není 
myslitelné, aby mi jeden den "stát" řekl, jasně, tohle je ok, tady máš 
štempl a jeď - a druhý den mě nenechal ani vycouvat z garáže. Viděl bych 
to na zmařenou investici s následnou žalobou na stát či město - a že 
těch žalob bude dost, o to jsem celkem přesvědčený.

O tom, jestli diesel "špiní víc" se můžeme bavit dlouze, barvitě - a 
zbytečně, to v tuhle chvíli naprosto nehraje roli, špiní stále stejně od 
okamžiku jeho výroby a homologace. Tohle je ryze typické euro-, bio- a 
eko- chucpe, bez potřeby bajek a dotovaných euronálad.

Pavel Kutina

P.S.: Jo a mám diesel s EURO 3.


Dne 21.3.2018 v 13:24 Jindroush napsal(a):
> Ano, je to uplne stejne, jako potencialni zakaz vjezdu pro diesely do 
> mest (pod Euro 6). Pokuta za znecistovani.
> 
> Myslim, ze principialne na tom neni nic spatne - spinis vic (tady asi 
> muzeme diskutovat nad ruznymi technikaliemi, ale neni to asi podstatne), 
> tak jsi pokutovan.
> Podle me je daleko horsi ten socialni rozmer, kde mene moviti a tim se 
> zastaralejsi technikou, maji najednou platit vic a prakticky s tim 
> nemuzou nic delat. A z toho pak vznikaji ty hloupe anti-eu nalady a 
> bajky o dobroserech apod.
> 
> J.
> 
> On 21.3.2018 11:58, Petr Simek wrote:
>> On Wed, 21 Mar 2018, Jindroush wrote:
>>
>>> Proc je spatne, kdyz se skodliva latka (R134a) pomoci danove pobidky 
>>> nahrazuje za mene skodlivou latku?
>>
>> Lidi co maji auta s klimatizaci s R134a ji tezko vymeni za jinou.
>> Ani neovlivni rychlost unikani chladiva. Proste jen za doplneni
>> zaplati vic, ale velikost uniku se tim nesnizi.
> 


Další informace o konferenci Hw-list