Re: Vybírám domácí meteostanici.

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Březen 20 16:05:22 CET 2018

Ahoj,
v devadesátých letech jsem dovezl od Conrada několik stovek meteo. Bral
jsem ty vrácené z obírek apod.
Bylo to za pár marek, max 8 u těch opravdu velkých jako Huger apod.
Možná pokud byla i s krabicí, tak se cena mohla dostat na nějakých 20
marek.
99% jich bylo vpořádku a bylo to rukama. Když nekomunikovalo čidlo, tak
ho stačilo otevřít a přeletovat 2 kontakty čidla. Bývaly zrezlé.
Jinde se dělaly desky venkovního čidla a jinde se přiletovalo na dva
drátky samotné čidlo teploty. V tom byl problém.
Samozřejmě poté rušení na 433 MHz.
Jindra Polívka