[MECH:] 3D tisk - problem s ABS a tepelnou roztaznosti tiskarny - pricina

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Březen 20 10:32:28 CET 2018

A nebylo by jednodušší tam dodělat koncový spínač, na který to najede
držákem extrudéru? Když nedrbnu do podložky, tak přece kalibrovat rovinu
znovu není třeba.

----- Původní zpráva -----
Od: Halen na seznam.cz

Nevím jestli se to vyřešilo, ale zjistil jsem, že konkrétně u mě není
příčinou tepelná roztažnost desky nebo extruderu. Příčinou je posunutí
snímání vzdálenosti indukčním čidlem díky jeho ohřátí od podložky. Rozdíl
dělá až 0.7mm. Čidlo používám jako Z endstop a zároveň jako leveling.

Čidlo od Foteku má tepelný drift <10um/°C což je fakt dost.