Re: Funkce diody v tyristorovém zapalování.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Březen 19 21:29:14 CET 2018

Tak jsem našel tento AN:
www.st.com/resource/en/application_note/cd00003947.pdf
Jsou tam popsané 2 varianty s jednotlivými diodami samostatně. První
(obr. 2) popisuje to co jste napsal, druhá (obr. 4) jiný způsob. Ale obě
by tam asi být neměly.

Martin Hanek