koleje vlacky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Březen 18 17:55:33 CET 2018

Podle popisu odhaduji, že se jedná o "oblíbené" plechové kolejivo U
profil. Tak na to je bezva rada - to nepojede nikdy.
Už jsem se setkal se spoustou bezva metod, zahrnujících čištění,
proletovávání, chromování a další. Ani jedna nevede k cíli na dobu delší
než pár týdnů.

Moje rada pro dnešní den zní - zahoď je bez milosti a kup si něco
moderního. Pokud chceš jezdit s dětma, tak kobercové kolejivo s podložím
a do podloží vestavěné řízení je docela bezva.

http://dccitrack.sourceforge.net/
http://www.fucik.name/DCC/