koleje vlacky

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Neděle Březen 18 16:37:53 CET 2018

kdyz to v tunelu jede, tak elektrika je problem jen vlacek/kolej, spoje jsou asi ok  ?
t.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Radek Koutsky
Sent: Sunday, March 18, 2018 4:22 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: koleje vlacky

Zdravím,

Měl jsem takto po dědovi také staré kolejiště - starý U-profil. V podstatě to nijak zvlášť nešlo vyčistit.
Dá se na to koupit "houba" ale to ve Vašem případě zřejmě moc nepomůže, ani mně to nepomohlo.
Problém je, pokud nejsou koleje propájeny mezi jednotlivými kusy, kde dochází k největším problémům. Doporučuji tedy propájet koleje u samotných spojů a důkladně vyčistit výhybky, spoje u výhybek asi do kupy nedáte, jestli je to přitlučeno, jsou zespodu. No zkuste co půjde a když tak bych je zase být Vámi vrátil na půdu ;-)

R.