MECH: 3D tlac PLA chladenie

Pátek Březen 16 11:40:12 CET 2018

Srovnani je treba zde:
https://www.trinamic.com/support/eval-kits/details/silentstepstick/
(na prvni pohled tam jsou tri, ale 2208 tam je taky, akorat schovana, je potreba
odskrolovat doprava)

Vsdechny tri se daji pouzit jako vymena za ty klasicke, mezi sebou se lisej asi
hlavne moznostmi konfigurace (a hadam tam byl i nejaky dalsi vyvoj mezi nima, ale to
jsem nijak nezkoumal). 2130 je asi nejpokrocilejsi, krome "tupeho pouziti" pisou ze
je mozne nastavovat a tunit kdeco, i kdyz ja bych rekl, ze to pro takove to domaci
tisknuti nebude potreba.

Lecos konkretniho se da vycist z FAQ
http://learn.watterott.com/silentstepstick/faq/

pripadne ruzna pozorovani uzivatelu jako treba tady
https://hackaday.com/2016/09/30/3d-printering-trinamic-tmc2130-stepper-motor-drivers-
shifting-the-gears/

D.O.