Re: MECH: 3D tlac PLA chladenie

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Březen 15 18:50:37 CET 2018

Když jsem tiskárnu koupil byly tam drivery A4988. S nimi byla tiskárna slyšet pokud bylo ticho (v noci) o poschodí níž. Všichni v domě věděli že tisknu :-).
Pak jsem osadil drivery DRV8825. S nimi se tiskárna chovala tak jak píšete - jemné bzučení - zpívala :-) Místy tiše, místy hlasitěji. Ale byl to obrovský rozdíl proti A4988. Ovšem slyšet (ne rušivě) to bylo v celé místnosti.
Po osazení TMC2208 je tiskárna naprosto tichá. Zpívání je slyšet pokud jste těsně u tiskárny. Slyším jen zabzučení při posuvu v ose Z kde mám původní drivery a tiché šumění ventilátorů které mám stažené napětím. Žádné mechanické změny jsem nedělal - bylo to výměnou těch driverů. Na tom ztišení se shodují i všichni v internetových diskusích.

    Martin.