Re: MECH: 3D tlac PLA chladenie

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Březen 15 18:29:16 CET 2018

Ne, na tom že se s tímto driverem motory více hřejí se shodují všichni v internetových diskusích. Proto jsem si s tím nedělal hlavu - jen se to potvrdilo. Proud se nastavuje napětím na jezdci trimru a vztah mezi napětím a proudem je známý. Takže vím jaký proud jsem nastavil teď i předtím. Teď mám proud cca o 10% menší než dříve.

Tady nejde o to aby se mi neroztekl motor ale tištěný plastový díl který motor drži :-).

    Martin.