Istic pred hodinami

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Březen 14 11:22:47 CET 2018

Ok,

poistky teda ostanu.
Trafo je hned na druhej strane cesty odhadom 20m

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadecka
Sent: Wednesday, March 14, 2018 11:16 AM
To: HW-news
Subject: Re: Istic pred hodinami

Viz co jsem psal o té zkratové odolnosti. Pojistka je jednoduché = spolehlivé zařízení a má velkou vypínací schopnost. Vedení na sloupu je tvrdý zdroj, čím blíž k trafu jste, tím tvrdší. Případný zkrat je velký a jistič má jen omezenou vypínací schopnost, tzn. při větším zkratu nevypne.

Pavel Kadečka.