Re: "Inteligentní" dobíjení autobaterie

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Březen 13 19:05:44 CET 2018

Tady je to vsechno videt http://www.cncnet.info/solar/index2.php

prvni tabulka je poslednich 50s okamzite udaje

druha tabulka je poslednich 30 dnu - je to videt v tom patem sloupci -
22.-24.2. byla pripojena nabijecka a od te doby je videt, ze ta baterka
znova absorbuje naboj a tudiz je schopna zase celej system drzet par dni
bez nabijeni - asi je ted vic slunicka, ale ono to neni zrejme, protoze
ta vyrobena energie ve tretim sloupci byla zkreslena tim, ze proste
baterka vylitla na 13.8V behem par minut a pak nezbylo nez omezit vykon
tak aby se udrzelo napeti a tim se i zkreslil celkovy vyrobeny vykon

RV