Re: "Inteligentní" dobíjení autobaterie

Úterý Březen 13 11:08:41 CET 2018

Dovolim si pripojit dotaz.
Moje auto (Opel Mokka) v lete!!! zapina po prvnim startu vyhrivani okna
a zrcatek, i kdyz je venku treba 30 stupnu, kontrolka nesviti, na
displeji kdyz prepnu na eko info tak to je mezi spotrebici co zvysujou
spotrebu a fakt to topi. Je to tak na 5-10 minut.
Tusi nekdo, k cemu by to mohlo byt uzitecne? Ze by kvuli oroseni se mi
moc nezda. Baterka nedobijenim urcite netrpi, kdykoli ji chci dobit, je
skoro hned plna. V zime tento rezim jde zapnout i vypnout ale to sviti
kontrolka a kdyz je tepleji, tak se to nezapina. SS system pred startem
vypinam.