RE: "Inteligentní" dobíjení autobaterie

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Březen 10 07:39:55 CET 2018

Ano, začít homologační test s plnou baterií a skončit s téměř vybitou bude také důvod. Navíc z dnešního pohledu je to legální postup a to i u hybridů, kde se sleduje pouze spotřeba benzinu. Takže prvních 30 km jede hybrid na elektřinu z baterie, na dalších 20 km se spustí motor, který spotřebuje 1,5 l, a máme tu krásnou papírovou spotřebu 3 l/100 km. Byť v reálu to bude 7,5 l/100 km...

Spíše to vnímám jako další kurvítko. Ušetří se pár deci paliva za cenu časté výměny baterie...

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska, Divesoft
Sent: Friday, March 09, 2018 8:10 PM
To: HW-news
Subject: Re: "Inteligentní" dobíjení autobaterie

Osobně bych se toho nebál. Mně tam to dobíjení svítí každou chvíli (a ještě se mi palubní počítač snaží vlichotit jak moc jsem "eco"), navíc si myslím, že je to jen zase další finta jak legálně vypnout nabíjení během homologačních testů a ve skutečnosti se asi bude nabíjet spíš podle potřeby.

Aleš Procháska