Re: "Inteligentní" dobíjení autobaterie

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Březen 9 20:10:24 CET 2018

Osobně bych se toho nebál. Mně tam to dobíjení svítí každou chvíli (a
ještě se mi palubní počítač snaží vlichotit jak moc jsem "eco"), navíc
si myslím, že je to jen zase další finta jak legálně vypnout nabíjení
během homologačních testů a ve skutečnosti se asi bude nabíjet spíš
podle potřeby.

Aleš Procháska