doporuceni na kamerovy system za malo penez

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Březen 9 11:11:53 CET 2018

urcite bych chtel vsechno zvlast, tedy "krabici rekorder" + kamery a do site jen pro obcasny nahled na dalku.
vsechno bude pod jednou strechou a 99% cinnosti pujde primo pres zarizeni, nahled, kontrola atd.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Úlehla
Sent: Friday, March 09, 2018 11:03 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: doporuceni na kamerovy system za malo penez

8 IP kamer na Synology jsme měli v provozu v bývalém zaměstnání.
Doporučuji pouze jako rekordér.

Jakákoliv práce s videi je naprostá katastrofa - nedostatečný výkon a běh aplikace v prohlížeči udělá své. Je to použitelné pouze pokud nebudete dělat pravidelnou "analýzu", ale video si v případě potřeby přetáhnete do PC.

Pro více než jednu (či dvě) kamery potřebujete navíc dokoupit licence do NASu.

Martin