OT: psychotronika

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Březen 5 23:55:24 CET 2018

Na takové věci pozor, hlavně nesnažit se "odpoutat od těla", aby si ho
nenašel nezvaný host. Dcera se potkala s jogíny, fakt zralí na cvokhaus,
schíza jak prase.

----- Původní zpráva -----
Od: Vláďa Anděl

Nedávno jsem byl na access bars a taky jsem měl tendenci říkat, že tomu
nevěřím a že to na mě působit nebude. Ty vlny energie byly takové, že jsem
cítil mravenčení až brnění po celém těle (elektrika tam fakt nebyla) a když
se mě na něco ptala, téměř jsem nedokázal promluvit. Přítelkyně se při tom
dostala do tranzu a procházela minulé životy. Jo, mohlo se jí něco zdát -
proč ne. Ale oba jsme se shodli na tom, že nejaká "filtrace špatných
myšlenek" tam proběhla. Holt ta vlastní zkušenost ... věřím jen tomu, co
jsem sám zažil.