OT: psychotronika

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Březen 5 17:32:04 CET 2018

Proc jsou to ruzne veci? Ten pristoj i ten lecitel funguji na stejnych
principech blativeho mysleni. Tj. jsou to nedokazane nesmysly, kterych
si muzeme vymyslet nekonecne. Jeste musim podotknout, ze i mechanismus,
jehoz zpusob pusobeni nechapeme, muzeme statisticky zkoumat. U techhle
energii i lecitelstvi je to vzdy to stejne - jsou to jen plane zvasty.

A za podlehnuti jejich svodum platite. Zadarmo to nedelaji ;-)
J.