psychotronika

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Březen 5 23:39:53 CET 2018

Člověk na elektřinu funguje a platí u něj veškeré fyzikální zákony. Myšlenky
i paměť jsou jak elektrické, tak i chemické povahy (viz občas zajímavé
vzpomínky po transplantaci, někdy i transfuzi). V elektrické povaze je
samozřejmě přijímáte i vysíláte. Na tom fungují bezkontaktní (vzdálené)
čtečky myšlenek. Mimochodem na něčem takovém před 10+ lety pracoval i Bill
Gates (už ne jako MS). Na informace je zjevně embargo, ale ve starších
časopisech z 60. let občas něco prosáklo.

Kvantová fyzika se ve své podstatě zaobírá jevy v hardwaru, na kterém běží
simulace našeho vesmíru. Každý svazeček energie, každá sebemenší částice, je
kousek programu s určitými předem definovanými vlastnostmi (viz objektové
programování, fraktály).

Myslím, že pokud se na svět podíváte z tohoto nadhledu, dost vám to otevře
oči. Šarlatány co chtějí prachy bych se nezabýval. Pokud chce někdo pomoci,
pomůže zadarmo nebo jen za náklady. Viz Páter Ferda, který takto pomáhal i
komunistickým pohlavárům. A nebyl první ani poslední.

Upozorňuji, že proti tomuto názoru na fungování vesmíru nejsou ani kněží
aktivně zachovávající katolickou církevní tradici (mladší "novusorďáci"
naopak vůbec nechápou o čem je řeč). Když se s ním o tomto pobavíte
(upozorňuji předem, je to na hodiny, takže i on musí mít na vás čas), tak
vám práskne tolik věcí, chápou to úplně přesně v kontextu pradávných tzv.
"učitelů církve" (Aquinský a pod.). Prostě je to pro ně AHA efekt a jak
pochopí oč vám jde, začnou sypat z rukávu další souvislosti - a jsou to esa.
Prostudujte si starý (<1960) katechismus (Tomášek, Spirago) a starší překlad
Bible s vysvětlivkami (Hejčl, Col), je tam popsaná i Schrödingerova micinka
(v politicky korektním překladu, od 80. let užívaném, tyto souvislosti
nejsou tak zřejmé). A nejsu jehovista, abych vám řekl stránky, kde to
najdete, hledejte sami.