[MECH:] 3D tiskarna - problem s prvni vrstvou

laboia laboia na volny.cz
Pondělí Březen 5 21:37:02 CET 2018

Zaujala mne zmínka ohledně použití driveru TMC2100. Netvrdím, že je to i
Váš případ, ale co jsem vysledoval v diskuzích kolem těchto driverů
(nejen těchto), tak jsou na nich záměrně chyby už od výroby (aby nebyly
úplně profi).
Nějak to funguje jak výrobce tvrdí, je to skutečně tiché, že to mírně
osciluje a nemá úplně plynulý chod, lze zjistit jen pečlivým a složitým
měřením.
Údajně pomáhá (neověřeno), zkontrolovat na driverech, jestli jsou všude
propojeny jumpery viz. obrázek. Předtím raději zkonzultovat a porovnat
doporučené zapojení s datasheetem.
L.B.