Zapojeni vibratoru

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Březen 5 19:42:13 CET 2018

Také používáme vibrátory k přepravě materiálu a jeho dávkování. V našem
případě se obejdeme bez pilovitého průběhu. Stačí nám nastavit vhodný směr
vibrací.

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Monday, March 05, 2018 7:27 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Zapojeni vibratoru

Pod pojmem vibrátor se mi fakt vybaví něco úplně jiného. Dělal jsem program
pro počítadlo semínek. Vibrátorem se "třáslo" spirálovou dráhou, semínka
těmi vibracemi lezla po spirále do kopce. Fór byl v pilovitém průběhu proudu
v elektromagnetu. Na jednu stranu to šlo pomalu, zpátky rychle.
http://www.sbvservis.cz/images/gal/02.html
Anděl