Zapojeni vibratoru

Pondělí Březen 5 19:26:38 CET 2018

Pod pojmem vibrátor se mi fakt vybaví něco úplně jiného. Dělal jsem
program pro počítadlo semínek. Vibrátorem se "třáslo" spirálovou dráhou,
semínka těmi vibracemi lezla po spirále do kopce. Fór byl v pilovitém
průběhu proudu v elektromagnetu. Na jednu stranu to šlo pomalu, zpátky
rychle.
http://www.sbvservis.cz/images/gal/02.html
Anděl