[MECH:] 3D tiskarna - problem s prvni vrstvou

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 5 19:02:38 CET 2018

A nestálo by zato se spojit s tím kolegou, kterému to tiskne OK?
Zajet k němu i s tiskárnou, u něho použít jeho setup a SW a případně
i kousek jeho filamentu. Poměřit jeho tiskárnu s Vaší.
Pokud vše bude stejné a výsledky stále různé, tak na chvíli přehodit
extruder z jeho tiskárny.

Prostě když mám 2 kusy, z toho jeden dobrý a jeden problematický,
tak možnost vzájemného porovnání bývá celkem spolehlivá a rychlá
cesta k cíli.

PL