[MECH:] 3D tiskarna - problem s prvni vrstvou

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Pondělí Březen 5 18:36:55 CET 2018

Ahoj,

kolega v práci po půl roce nepříliš kvalitního tisku zjistil, že tryska
hotendu je křivě vyvrtaná.
Výstup byl malinko mimo osu.
Výměna trysky problémy vyřešila jako mávnutím kouzelného proutku.

H.