[MECH:] 3D tiskarna - problem s prvni vrstvou

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Březen 5 10:25:27 CET 2018

Jednou jsem inteligentně čistil trysku drátěným kartáčkem a samozřejmě
mi v trysce zůstala štětinka. Dělalo to neskutečný bordel, ale než
jsem na to přišel... Jinak pokud tento dotaz položíte na fórum o
rebelove.org tak první co po Vás budou chtít je jestli máte tiskárnu
pořádně zkalibrovanou... (teplotu podložky, teplotu trysky, posuny,
výšku stolku, bezproblémové vytékání materiálu atd. je to ho plno).