STM32L0 Dokumentacia ADC

Stano stano.hw na gmail.com
Neděle Březen 4 18:14:24 CET 2018

Zdravim
V dokumentacii k spominanemu procesoru:
http://www.st.com/resource/en/reference_manual/dm00108281.pdf
(DocID025941 Rev 5)
Som narazil na par "nejasnosti". Na strane 318 sa pise cosi o 14MHz
oscilatore a ze ho ADC dokaze zapinat a vypinat.
Nech hladam ako hladam ziaden 14MHz oscilator v kapitole RCC nenachadzam.
Podobne v prikladoch na konci pdf spominaju nastavenie 239.5 ADC clk
pricom podla popisu bitov je maximum 160.5 ADC clk.
Ak niekto vie mohol by uviest na pravu mieru ako je to s moznostou
automaticky vypinat interny RC oscilator?
(odpoved tusim ale musel som sa spytat)

A este jedna otazka na ktoru odpoved sa mi nedari najst. Ako je to a
kalibraciou ADC.
Je vhodne robit opatovnu kalibraciu ADC, kedy?Predpokladam ze pri vacsej
zmene teploty, napatia, pripadne po dlhsej dobe.
Ale ako velkej zmene, a ako rychlo ten offset moze driftovat? Prehliadol
som nieco v dokumentacii?

Za odpovede dakujem
Stano