Bazar: Holice a PC Zotac

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Březen 4 17:06:07 CET 2018

Díky za test, to MKV video jsem zkousel v poslednim VLC a uz to jede s
HW podporou dobre (Manjaro, ovladace nVidia), zatez procesoru 10-20%.
Video z Youtube je tak na hranici, nekdy se seka jindy ne, zkousel jsem
asi 8 prohlizecu, Chromium taky. Problem vidim v tech prohlizecich,
resp. na Linuxu (nezalezi na distribuci) to je tak vse stejne. Bohuzel
zatim byly nejlepsi vysledky ve Win10 s Edge.

Martin Hanek